Polaznik programa Voditelj ugostiteljskog objekta steći će znanja i ovladati vještinama potrebnim za organizaciju rada u ugostiteljskom objektu, rukovođenje, kreiranje ponude usluga kao i njihovo promoviranje. Upoznat će čimbenike koji utječu na turističku ponudu i potražnju, kao i značaj ugostiteljstva u toj ponudi. Ovladat će komunikacijskim vještinama i načinima ophođenja s djelatnicima i gostima.
Polaznik programa Voditelj poljoprivredno-turističkog imanja steći će znanja i ovladati vještinama potrebnim za organizaciju poslovanja poljoprivredno-turističkih imanja. Upoznat će čimbenike koji utječu na turističku ponudu i potražnju, kako funkcionira turističko tržište, koje su mogućnosti ruralnog turizma, koje sve vrste objekata mogu biti u ruralnom turizmu, te kako ih urediti. Upoznat će se s psihološkim potrebama čovjeka i načinima kako ih zadovoljiti, te usvojiti mjere za provođenje zaštite na radu.
Polaznik programa Voditelj malih hotela steći će znanja i ovladati vještinama potrebnim za organizaciju poslovanja hotela i rukovođenje. Ovladat će znanjima o hotelijerstvu, hotelima i njegovim odjelima. Upoznat će čimbenike koji utječu na turističku ponudu i potražnju, te kako funkcionira turističko tržište, te će se upoznati s psihološkim potrebama čovjeka i načinima kako ih zadovoljiti. Također, steći će sposobnosti za vođenje uspješne komunikacije, te usvojiti mjere za provođenje zaštite na radu.
Polaznik programa Domaćica hotela steći će znanja i vještine organiziranja hotelskog domaćinstva, komunikacije i rukovođenja zaposlenicima hotelskog domaćinstva. Upoznat će se s funkcioniranjem turističkog tržišta i značajem hotelijerstva u turizmu, te ovladati znanjima o hotelima i njegovim odjelima, a posebno odjelom domaćinstva hotela. Spoznat će značaj održavanja higijene u hotelskom domaćinstvu i upoznati se s načinima održavanja čistoće i higijene, kao i sredstvima koja se koriste. Također, usvojit će mjere za provođenje zaštite na radu.
Polaznik programa Iznajmljivanje i održavanje kuća za odmor i apartmana steći će znanja i ovladati vještinama potrebnim za organizaciju poslovanja i rukovođenje. Organizirat će promotivne aktivnosti, provesti rezervaciju kuća za odmor i apartmana, voditi poslove prijave i odjave gostiju u skladu sa zakonskom regulativom, informirati goste o turističkoj destinaciji i njenoj ponudi, organizirati usluge održavanja kuća za odmor i apartmana, te događaje ili usluge na zahtjev gosta. Također, steći će vještine komunikacije s gostima i primjene pravila poslovnog bontona, mjera zaštite na radu i pružanja prva pomoći.